Med anledning av Covid-19 flyttas föreställningen fram till sommaren 2021. Varje enskild berörd gäst kommer att bli kontaktad på den mailadress som angivits vid bokning. Har du några funderingar eller undringar gällande flytten av årets buskis Alla tiders Åsa-Nisse till 2021 så hittar du de flesta svaren här nedanför.
Uppdaterat 11 maj 2020 kl. 12:10
Vilka är de nya datumen och vilket datum är min biljett giltig till?
Se uppdaterad spelplan för 2021 i grafiken nedan.
I kolumnen till vänster ser du ursprungliga datum för sommaren 2020 och i kolumnen till höger ser du vilket datum du istället har biljetter till 2021.
Nej. Din biljett är automatiskt giltig till 2021. Du behöver inte göra något utom att behålla biljetten. Vill du ändå ha en biljett med uppdaterat datum på så kan du enkelt ladda ner biljetten via din ursprungliga bokningsbekräftelse. Klicka på den lila knappen i bekräftelsen som heter LADDA NER PAKET/LADDA NER BILJETTER. Laddar du ner biljetten på nytt så är datumet uppdaterat.
Ja. Din biljett är giltig det nya datumet och du behåller dina ursprungliga platser.
Om du skulle ha förhinder och inte kunna gå det nya datumet vänligen kontakta oss på vallarna@2entertain.com . Samtliga gäster som köpt biljetter innan den 9/5 har möjlighet till kostnadsfri ombokning vid ett tillfälle senast den 31/3-2021. Ombokning sker till valfritt datum i mån av plats. Vi gör vårt bästa för att omboka dig till en likvärdig plats, men kan inte garantera att det blir samma som i din ursprungliga bokning. För snabbare hantering vänligen uppge ditt referensnummer (10 tecken) vid kontakt. Referensnumret hittar du på din bekräftelse.
Ordinarie bokningsvillkor gäller. Vill du avboka dina biljetter tag kontakt med det försäljningsställe där du köpte biljetterna.
Vänligen kontakta oss via vallarna@2entertain.com för alternativ. För snabbare hantering vänligen uppge ditt referensnummer (10 tecken) vid kontakt. Referensnumret hittar du på din bekräftelse.
Dina biljetter ligger fortfarande reserverade i ditt namn till förfallodatum. Vill du behålla biljetterna så betalar du för dem innan förfallodatumet passerat. Vill du göra ändringar i din reservation så kontaktar du försäljningsstället där du bokade biljetterna. Vill du ta bort din reservation så behöver du inte göra något, utan bokningen förfaller automatiskt efter förfallodatumet passerat.
Du behöver kontakta ditt hotell / din researrangör och höra vad de har för ombokningsregler och om du kan få hjälp att boka om till 2021.
Nej. Du kommer att bli kontaktad under veckan med mer information gällande din reservation.
Biljetterna till 2021 släpps 25 maj 2020.
Har du övriga frågor som inte besvaras av ovan vänligen kontakta oss via vallarna@2entertain.com så svarar vi så fort vi kan. För snabbare hantering vänligen uppge ditt referensnummer (10 tecken) vid kontakt. Referensnumret hittar du på din bekräftelse.