Kundservice
Här kan du hitta svar på flera av dina frågor!
Kundservice
Måndag - fredag kl. 9:00 - 16:30 (lunchstängt kl. 12:00 - 13:00)
Kundserviceformulär
Vi svarar på din fråga inom 48 timmar
Vanliga frågor
Hur får jag mina biljetter?
Det skickas oftast i ett kvittomail till den e-postadress som anges i köpet. Via detta kvittomail kan man ladda ned sina biljetter, med undantag för de dinnershows som ej har biljetter utan har ditt namn på gästlistan när du kommer på plats.
Vissa arenor erbjuder postleverans av biljetten när du gör ditt köp, då behöver detta val göras innan betalning sker för att du skall kunna ta emot dina biljetter hem till din brevlåda.
Avvikelser kan förekomma beroende av biljettsystem, arena eller streamingtjänster. Läs alltid köpvillkoren i kassan för att vara säker på hur din leverans sker.
Hittar du inte svar på din fråga och vill få hjälp?
Showtic Gästservice kan hjälpa dig med alla frågor kring föreställningar som spelar på China Teatern, Oscarsteatern, Intiman, Hamburger Börs, Golden Hits, Vallarna och Wallmans. Maila på info@showtic.se eller ring 0771 - 13 43 00.
Du kan även besöka vår kundservicesida för mer hjälp.
Kan jag avboka mina biljetter?
Köpta biljetter eller showpaket återbetalas ej. Se vad som gäller om du har köpt ett om- och avbokningsskydd eller mySafetys Evenemangsförsäkring i bokningsvillkoren här.
Hur gör jag en grupp- eller företagsbokning för fler än 10 personer?
På vår sida för grupp- och företagsbokning kan du läsa mer och göra en bokningsförfrågan via vårt formulär.
Hur lång tid innan föreställning ska man vara på plats?
Det beror på vilken arena och vilken föreställning du bokat biljetter till. Se respektive arenasida för ytterligare information.
- Wallmans Stockholm
- Wallmans Oslo
- Wallmans Köpenhamn
- Vallarnas friluftsteater
- Oscarsteatern
- Intiman
- Hamburger Börs
- Golden Hits
- China Teatern
- Kungsportshuset
För frågor gällande övriga arenor kontakta respektive arena.