GES - Stanna världen en stund

GES är tillbaka - laddade för att bjuda på tidernas popbonanza!

GES är tillbaka - laddade för att bjuda på tidernas popbonanza!

Cirkus • 1 Sep - 3 Okt

Frågor inför ditt besök

Du kanske har något du undrar över? Här följer några vanliga frågor vi brukar få. Se om du finner svaret du söker.

BOKNING

För hjälp med bokning eller för personlig service, kontakta Ticketmaster mån-fre kl. 10.00 – 16.00
Tfn. 077-170 70 70
Mail: biljettkassan@cirkus.se

Vill du göra en gruppbokning för minst 15 personer?
Maila biljettkassan@cirkus.se eller ring oss på 08-587 987 16

TIDER

Showen pågår ca 100 min utan paus.

Onsdag/Torsdag
Middagsplatser intas kl. 17.30-18.00
Dörrar till salongen öppnar kl. 19.30
Showstart kl.20.00

Fredag/Lördag
Middagsplatser intas kl. 18.00-18.30
Dörrar till salongen öppnar kl. 20.00
Showstart kl. 20.30

Lördagsmatiné
Matplatser intas kl. 12.30-13.00
Dörrar till salongen öppnar kl. 14.30
Showstart kl. 15.00

Söndagsmatiné
Matplatser intas kl. 13.30-14.00
Dörrar till salongen öppnar kl. 15.30
Showstart kl. 16.00

HITTA HIT

Cirkus Arena & Restaurang, Djurgårdsslätten 43-45, 115 21 Stockholm.

Utanför Cirkus Restaurang finns en parkering med c:a 30 platser, det finns även ett parkeringsgarage med c:a 100 parkeringsplatser under hotell Hasselbacken intill. Under vinterhalvåret kan man också parkera på Gröna Lunds stora parkering, precis intill vattnet.

ÅLDERSGRÄNS

18år, 13år med målsman.

PLACERING MIDDAGSGÄST

Bordsplacering sker i inkommande bokningsordning.
Vill ni sitta tillsammans med ett annat sällskap som gjort en separat bokning, måste detta meddelas senast 7 dagar före ankomst via mail eller telefon.
Tfn: 08-587 987 50
Mail: restaurang@cirkus.se

PLACERING BARGÄST

I baren är det fri placering, ni intar en plats vid ankomst.

MENY

Du kan köpa till ett menypaket till din showbiljett. Meny hittar du här
Eventuella kostavvikelser/allergier meddelas senast 7 dagar innan ankomst via mail eller telefon.
Tfn: 08-587 987 50
Mail: restaurang@cirkus.se

HAR NI HÖRSELFÖRSTÄRKNING?

Både Cirkus och Skandiascenen har hörselförstärkning. Mottagare för denna kvitteras ut i garderoben innan föreställning.

BEHÖVER NI HANDIKAPPANPASSAD PLATS?

Handikappanpassad plats kan endast bokas via tfn. 077-170 70 70.

FINNS DET HANDIKAPPTOALETTER?

Det finns handikapptoaletter både i anslutning till Cirkus och den nya Skandiascenen.

VILKEN KLÄDSEL GÄLLER?

Detta är din kväll, så kom som du vill i det du känner dig bekväm i.

JAG TROR JAG TAPPAT NÅGOT PÅ EVENEMANGET IGÅR! VAD GÖR JAG?

Om du har mist något under en konsert eller ett event mailar du till foaje@cirkus.se och beskriver vad du tappat, vad det är, var du tror att du befann dig, vilken plats du hade och vilket evenemang det gäller. Städpersonalen städar dagen efter och samlar ihop allt de hittar sen tar foajépersonalen hand om de upphittade sakerna nästa gång de jobbar. Man kan prova ringa efter 17.00 de dagar vi har evenamang i huset på 08-587 987 15.

AVBOKNING

Köpta biljetter eller showpaket återbetalas ej.

Köp biljett GES - Stanna världen en stund · Från 495kr