GES - Stanna världen en stund

GES är tillbaka och bjuder på tidernas popbonanza!

GES är tillbaka och bjuder på tidernas popbonanza!

Cirkus • 14 sep - 19 dec
Scandinavium 12 nov - 14 nov
Dagens Nyheter:
På Scen:
Aftonbladet:
Partner

Viktig information - GES

GES - Cirkus

Publicerat 7 september 2021

Idag kom beskedet att restriktioner på en arena likt Cirkus plockas bort från den 29 september 2021.

Ni som har en biljett till en spelning 14 sep – 26 sep som berörs av restriktionerna har idag fått ny information på den mailadress som angivits vid bokning.
Vi arbetar just nu med att planera om arenan och vi kommer att behöva boka om ett visst antal gäster till ett datum längre fram, varje gäst blir kontaktat på mail!

Har du bokat dina biljetter via ett resebolag, bussbolag eller i andra hand så ber vi dig att kontakta dem.

Spelningar från den 29 september 2021 spelas utan restriktioner.

Här nedan presenteras alla ersättningsdatum:
Avvikelser förekommer på spelningar 14 september – 26 september, berörda gäster har fått information på mail.

OBS! Information gäller endast ordinarie speldagar, har du biljett till ett genrep så bortse från denna information!

//showtic.se/content/uploads/2020/05/ges-ersattningsdatum-host2021-09-08.png

GES - Scandinavium

Publicerat 7 september 2021

Alla ska sedan tidigare erhållit sina ersättningsbiljetter till GES på Scandinavium. Avsändare på mailet med dina nya biljetter är Ticketmaster.

Har du bokat dina biljetter via ett resebolag, bussbolag eller i andra hand så ber vi er kontakta dom ang. biljettleverans.

Vi märker att det kommer in mycket frågor om vilka biljetter du som kund ska använda i november. Biljetterna som skickades ut till den mailadress ni angav vid bokningstillfället i slutet av september 2020 för ersättningsdatumen i mars 2021 är giltiga som entrébiljett till spelningarna i november 2021.
Mao. Din biljett som gällde i mars gäller nu istället i november, inga nya biljetter för november kommer att skickas ut! Ditt ersättningsdatum ser du nedan!

Hittar du inte dina biljetter till Scandinavium som skickades till den mail du använde vid bokning, så ber vi dig att logga in på Ticketmaster med den epost du angav vid bokningstillfället och ladda ner dina biljetter.

Observera, dina ursprungsbiljetter som du köpte till The Theatre, Gothia Towers är inte längre giltiga eftersom vi bytt biljettsystem.

Ersättningsdatum:
Fredag 5 mars 2021 ersätts med
fredag 12 november 2021

Lördag matiné 6 mars 2021  ersätts med 
lördag matiné 13 november 2021

Lördag 6 mars 2021  ersätts med 
lördag 13 november 2021

Söndag 7 mars 2021  ersätts med
söndag 14 november 2021

 


Frågor och Svar

Har du några funderingar gällande framflytt av ”GES” till 2021 så hittar du de flesta svaren här nedanför.

Är det samma tider som gäller?

Scandinavium: Ja, samma tider gäller. i spelplanen här >>

Cirkus: Avvikande starttider kan förekomma, kolla starttid på ditt besöksdatum i spelplanen här >>

Scandinavium: Fredag 12/11 & Lördag 13/11 kväll kl. 20.30
Lördag matiné 13/11 & söndag 14/11 kl. 15.00
Cirkus: Kolla starttid på ditt besöksdatum i spelplanen här >>

Gäller min nuvarande biljett?

Scandinavium: Ja din nuvarande ersättningsbiljett från Ticketmaster för mars gäller på ditt nya ersättningsdatum i november 2021. Observera, dina ursprungsbiljetter som du köpte till The Theatre, Gothia Towers är inte längre giltiga eftersom vi bytt arena. Endast biljett från Ticketmaster är giltig!

Cirkus: Ja. Din nuvarande biljett gäller på ditt ersättningsdatum 2021. Se nya speldatum 2021 här >>

(Avvikelse: Ni som hade biljett 27/2 och är ombokade till 5/9 2021 har fått nya biljetter på er mail.)

Kan jag få en ny biljett med rätt datum för 2021?

Cirkus & Scandinavium:
Om du önskar uppdaterade biljetter:
Ladda ner Ticketmasters app där hittar du dina uppdaterade biljetter.
Inga biljetter behöver skrivas ut, det räcker att visa dom via appen i entrén vid ankomst.

Kommer jag att få samma plats?

Ja samma plats gäller på ditt ersättningsdatum.

Får jag återbetalning för min biljett?

Nej köpta biljetter återbetalas ej.

Jag kan inte gå det nya datumet jag blivit tilldelad, vad gör jag?

Scandinavium: Alla föreställningar är slutsålda. Det går därmed ej att byta mellan dagarna.

Gör en vän glad och ge bort en upplevelse. Biljetten är inte personlig.

Cirkus: Gällande flytten av speldatum 1-11 sep 2021 på Cirkus som genomfördes den 9 juni 2021 gäller följande: I mån av plats kan vi byta till någon av de andra speldagarna, kontakta oss senast den 27 juni 2021 med önskemål om datum. Vid kontakt behöver du uppge ditt bokningsnummer som står på din biljett.

Kontakt för Cirkus biljettkassan@cirkus.se

Tyvärr kan vi inte längre boka om biljetter mellan städerna!

Jag hittar inte mina biljetter/bokningsbekräftelse, vad gör jag?

Cirkus: kontakta biljettkassan@cirkus.se

Scandinavium: Logga in på ditt Ticketmasterkonto med den mailadress du angav vid boknignstillfället.

Hur gör jag med mina utgifter för hotell och resa?

Du behöver kontakta ditt hotell/din researrangör och höra vad de har för ombokningsregler och om du kan få hjälp att boka om.

Jag saknar svar på min fråga, vad gör jag?

Har ni några övriga frågor når ni oss på mailadresserna enligt nedan. Vid kontakt uppge ditt bokningsnummer som du hittar på din biljett. Dock ber vi om överseende med att vi har hög belastning just nu och att svar kan dröja lite.

Cirkus: kontakta cirkus@ges.se

Scandinavium: kontakta ges@ges.se

Köp biljett GES - Stanna världen en stund · Från 495kr