GES - Stanna världen en stund

GES är tillbaka - laddade för att bjuda på tidernas popbonanza!

GES är tillbaka - laddade för att bjuda på tidernas popbonanza!

Cirkus • 1 Sep - 3 Okt

Viktig information - GES

GES - Scandinavium

Publicerat 8 december 2020 kl. 16.00

Med anledning av Covid-19: spelperioden våren 2021 flyttas fram till hösten 2021.
Varje enskild berörd gäst har blivit kontaktad på den mailadress som angivits vid bokning. Har du några funderingar hittar du de flesta svaren nedan.
Har du bokat dina biljetter via ett resebolag, bussbolag eller i andra hand så ber vi dig att kontakta dem.

Ersättningsdatum:
Fredag 5 mars 2021  ersätts med
fredag 12 november 2021

Lördag matiné 6 mars 2021  ersätts med 
lördag matiné 13 november 2021

Lördag 6 mars 2021  ersätts med 
lördag 13 november 2021

Söndag 7 mars 2021  ersätts med
söndag 14 november 2021

Publicerat 29 september 2020 kl. 13.43

Alla ska nu ha erhållit sina ersättningsbiljetter till GES på Scandinavium. Avsändare på mailet med dina nya biljetter är Ticketmaster.

Har du inte mottagit dina nya biljetter på den mail du använde vid bokning, så ber vi dig kontakta oss på ges@ges.se så hjälper vi dig. (Men glöm inte kolla din skräppost först!)

Har du bokat dina biljetter via ett resebolag, bussbolag eller i andra hand så ber vi er kontakta dom ang. biljettleverans.


GES - Cirkus

Publicerat 19 november 2020 kl. 11.45

Med anledning av Covid-19: spelperioden våren 2021 flyttas fram till hösten 2021.

Varje enskild berörd gäst har blivit kontaktad på den mailadress som angivits vid bokning. Har du några funderingar hittar du de flesta svaren nedan.

Har du bokat dina biljetter via ett resebolag, bussbolag eller i andra hand så ber vi dig att kontakta dem.

//showtic.se/content/uploads/2020/05/ges-ersattningsdatum-host2021v2.png

Frågor och Svar

Har du några funderingar gällande framflytt av ”GES” till 2021 så hittar du de flesta svaren här nedanför.

Är det samma tider som gäller?

Scandinavium: Ja, samma tider gäller.

Cirkus: Avvikande starttider kan förekomma, kolla starttid på ditt besöksdatum i spelplanen här >>

Gäller min nuvarande biljett?

Scandinavium: Ja. Din nuvarande biljett gäller på ditt ersättningsdatum.

Cirkus: Ja. Din nuvarande biljett gäller på ditt ersättningsdatum 2021. Se nya speldatum 2021 här >>
Avvikelse: Ni som hade biljett 27/2 och är ombokade till 5/9 2021 har fått nya biljetter på er mail.

Kommer jag att få samma plats?

Ja samma plats gäller.

Får jag återbetalning för min biljett?

Återbetalning är tyvärr inte möjlig, då detta faller under Force Majeure, dvs en extraordinär händelse utanför vår kontroll.

Jag kan inte gå det nya datumet jag blivit tilldelad, vad gör jag?

I mån av plats kan vi byta till någon av de andra speldagarna, kontakta oss senast den 28 februari 2021 med önskemål om datum. Vid kontakt behöver du uppge ditt bokningsnummer som står på din biljett.

Kontakt för Cirkus biljettkassan@cirkus.se

Kontakt för Scandinavium ges@ges.se

Jag kan inte gå något av de nya datumen, vad gör jag?

Gör en vän glad och ge bort en upplevelse. Biljetten är inte personlig.

Jag hittar inte mina biljetter/bokningsbekräftelse, vad gör jag?

Cirkus: kontakta biljettkassan@cirkus.se

Scandinavium: kontakta ges@ges.se

Hur gör jag med mina utgifter för hotell och resa?

Du behöver kontakta ditt hotell/din researrangör och höra vad de har för ombokningsregler och om du kan få hjälp att boka om till 2021.

Jag saknar svar på min fråga, vad gör jag?

Har ni några övriga frågor når ni oss på mailadresserna enligt nedan. Vid kontakt uppge ditt bokningsnummer som du hittar på din biljett. Dock ber vi om överseende med att vi har hög belastning just nu och att svar kan dröja lite.

Cirkus: kontakta cirkus@ges.se

Scandinavium: kontakta ges@ges.se

Köp biljett GES - Stanna världen en stund · Från 495kr